رویای زمردین
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

رویای زمردین
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (335)

 

رویای زمردین(Emerald Dream)  قلمرو اثیری ارواح و طبیعت رام نشده است که در کنار جهان ازراث قرار دارد. موجودات افسانه ای شناخته شده به عنوان نگهبانان تایتانی رویای زمردین را به عنوان یک نقشه برای مسیر تکاملی جانوران و گیاهان ازراث بوجود آوردند. از آنجا که انرژی زندگی، به دنیای فیزیکی پیوند خورده است، انرژی غیر مادی( روحی و فکری) رویای زمردین را با خود آغشته کرده است. هر چند رویای زمردین به جهان فیزیکی گره خورده، با این حال جاییست که ذهن های فانی چیز هایی عجیب اما واقعی پیدا می کنند. اما افرادی با استفاده از جادوی دروییدی، می توانند وارد رویا شوند و آگاهانه حرکت در رویای زمردین را کنترل کنند. افکار آنها می تواند بخش هایی از این قلمرو سر سبز را تحت تاثیر قرار دهد، اما این تغییرات هیچ وقت برای همیشه باقی نمی ماند. در دنیای رویا ها زمان و مکان قابل تغییر است. ارواح همانند بادهای زنده در جنگل های  کهن و سر سبز ظاهر می شوند و همیشه در حال حرکت اند، چیزی که در یک لحظه قابل لمس بنظر می آید اما با یک پلک بهم زدن تغییر شکل می دهد و دیگر قابل لمس نیست.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: